2011-03-03

Var är vår vän Rut?

Har tänkt på en sak! Vår lilla Rut har inte varit så jätte aktiv på senaste tiden! Vad fan är det om?
Eller jo hon har nog varit igång bara att jag varit så trött at jag inte lagt märke till henne.... I lördags var hon rätt på, men det är en annan historia =D
Men en sak är säker nu ska jag bli med uppmärksam och innom kort lovar jag er att hon varit ifarten på allvar.... Jag känner henne xP

Måste tänka efter.... ne jag har inte haft så bra kontakt med henne på ett tag. Jag måste varit världens tråkigaste person... Fast jo kanske var det hon som nyss fick mig att anta utmaningen att trött en torsdagskväll bevisa att jag är ett matte snille och inte alls tycker att MatteB är svårt XD Vilket liv jag har! HAHAHAHA

/Evelina i sökandet efter Rut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar