2011-03-07

Blir oinspirerad och ledsen av kraven och stressen

Haha Elsa min lilla plutt har visst fått mina känslor för henne nerskrivna här på bloggen ;D Haha hon va här i fredags och vi såg på Black Swan, bästa filmen på länge, läskig och bra =)
I lördags var det tänkt att ja skulle till Gabbe och mysa med mina små Oskarshamnare och så blev det oxå, men inte lika länge som det var tänkt från början, var tvungen att sticka efter bara nåra timmar för att åka till Hultsfred och umgås med annat fint folk =) Linn skulle ju ha sovit här men det blev inget med det då jag var tvungen att åka =( Ledsamt men vi överlever nog både hon och jag även om jag känner mig lite taskig.

Idag var det skolan igen, ett studie besök på ungdomsmottagningen inledde dagen som har varit långt ifrån den bästa trots att vi slutade vid kl 2. Har varit trött och helt borta hela dagen känns det som. Inte bra när man har endel att ta igen +att jag kommer ha ännu mer att ta igen när nästa vecka börjar gå mot sitt slut.... Hatar det här! Och snart är det nationella i Biologi oxå! Jag dör!

Fast snart är det ju vår, och det vill man ju inte missa! Så hoppas jag överlever skolan även denna gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar