2011-03-24

Hejsan hoppsan!!

Normal superdag som slutar med uttorkade linser!
Evelina drog sig undan flera gånger idag. Ovanligt för att vara henne…  Men roligt för MIG!! Älskar livet! Älskar att vara spontan! Älskar att gå på magkänslan! Älskar att handla utan att tänka till först!

OJ! Glömde visst presentera mig!
Jag heter Rut och är den bästa Evelina kan tänka sig! Utan mig skulle hon inte vara den hon är idag. Jag har varit med henne sen dagen hon föddes och hon har mycket att tacka mig för.
Min stora hobby är att göra och säga exakt det jag tänker eller ja jag tänker ju inte direkt. Jag är extremt spontan och väldigt dålig på att tänka till innan jag gör något. Livet blir mycket roligare så!

Jag hur onormal som helst. Så onormal att folk skäms över mig. Men vad gör det. Så länge jag har kul och känner att jag lever och njuter av det så tänker jag fortsätta. Okej att jag ibland hamnar i knipa, men då är det ju bara att låta Eve sköta snacket liksom.
HAHA tycker synd om henne ibland som måste stå ut med mig. Men jag älskar henne och jag vet att hon älskar mig så det gör inget. Hon kan vara rätt jobbig hon med kan jag säga er!

/ RUT, ”Evelinas offentligt galna personlighet” ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar